Jag bara råkade...

När det vilar någon form av förbannelse över livet och allt går emot en och man råkar tröstshoppa en runsten. Hur många av er kan relatera? 
https://www.handfaste.se/sv/artiklar/present-souvenir/runstenar/index.html
Skånejäveln
2021-08-03 @ 22:46:29

Jag brukar köpa skor. Lite samma sak. Ibland någon leksak.

Svar: Jag kan också köpa leksaker ibland men denna gång blev det som sagt en runsten.
magicalflintstone.blogg.se

Magnus
2021-08-04 @ 08:02:16

Kan relatera till trösthoppningen, vilken sorts vara det rör sig om avviker däremot. Å andra sidan är jag ju varken död eller begraven så det kan ändra sig.

Svar: Haha, jag fick en så rolig bild i huvudet i går där en viking kommer hem till sin fru och har tröstshoppat en runsten för att plundringen gick dåligt.
magicalflintstone.blogg.se

SvenmedenkattsomheterGreger
2021-08-04 @ 20:16:21

Jag tröstshoppar 14 gånger om dan

Svar: Erkänn att du bara shoppar katt- och badrelaterat.
magicalflintstone.blogg.se

SvenmedenkattsomheterGreger
2021-08-04 @ 21:05:12

Nej, jag brukar shoppa böcker, dvdboxar och cdskivor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0