Flingor och choklad

I dag blev det godisbak och en löptur till Gräfsnäs. I morgon vankas nya runstensäventyr och således även ett spännande inlägg. 
Bilder från vackra Gräfsnäs och på mitt hemgjorda godis bestående av flingor och smält blockchoklad.
Skånejäveln
2021-08-05 @ 00:39:12

Du får gärna bju på det där en dag snart, och servera valfri lämplig dryck till.
Hörde du hatar våldgästning dock :O

Svar: Ja, vill man besöka mig får man planera ett par veckor i förväg. XD
magicalflintstone.blogg.se

Hatobjekt nr 2
2021-08-05 @ 08:51:07

Chokladen såg jävligt gott ut ge mig!!

SvenmedenkattsomheterGreger
2021-08-05 @ 14:24:56

Tog du dig ett dopp i sjön? vad bra du är på att baka :)

Svar: Jag hade inga badkläder med mig men jag såg andra som badade!
magicalflintstone.blogg.se

Magnus
2021-08-06 @ 21:14:36

Nyfiken fråga, vad heter sjön ?

Svar: Anten.
magicalflintstone.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0